Πέμπτη 9 Μαΐου 2013


ΕΝΙ – ΕΟΠΥΥ : Έκκληση για ενεργή συμμετοχή και εγγραφή στην Ένωση.


Αγαπητοί Συνάδελφοι.
Πριν από μερικές μέρες (7 Απριλίου 2013) η ΕΝΙ-ΕΟΠΥΥ έκλεισε ένα έτος από την ίδρυσή της. Ένα έτος δύσκολο κατά τη διάρκεια του οποίου δώσαμε αγώνα για να αναγνωριστεί πλήρως η Ένωση από όλους τους Υγειονομικούς Φορείς της χώρας, να αυξηθεί το κύρος της και η δύναμη της φωνής των μελών της. Σήμερα η ΕΝΙ-ΕΟΠΥΥ εκπροσωπεί πάνω από 1800 ιατρούς σε πανελλήνια κλίμακα και συνεχίζει ανεξάρτητη τον αγώνα για την εκπλήρωση των δίκαιων αιτημάτων των συναδέλφων που αφορούν στις εργασιακές τους σχέσεις με τον ΕΟΠΥΥ. Με συνεχή παρουσία στηλιτεύουμε αυτούς που δημιούργησαν τα τεράστια  προβλήματα και τις ελλείψεις του Οργανισμού και προσπαθούμε να τα διορθώσουμε προς όφελος των μελών μας.
Με την ενεργή συμμετοχή σας στην Ένωση μας δίνεται δύναμη να συνεχίσουμε την προσπάθεια. Για να γίνει αυτό, εκτός από την αμέριστη υποστήριξη σας μέσω της δικτυακής εγγραφής, η ΕΝΙ-ΕΟΠΥΥ χρειάζεται και την οικονομική σας ενίσχυση ώστε να συνεχίσουμε να επικοινωνούμε μαζί σας μέσω δελτίων τύπου, ιστοσελίδων, ταχυδρομείου (ηλεκτρονικού και μη) και για να έχουμε άμεση πρόσβαση στις συμβουλές ειδικών νομικών συμβούλων ώστε να προβαίνουμε πάντα σε επωφελείς για το σώμα ενέργειες. Επειδή το κόστος αυτό είναι ιδιαίτερα μεγάλο σας παρακαλούμε, όσοι από εσάς δεν το έχετε ήδη κάνει, να ενισχύσετε οικονομικά με την εγγραφή και τη συνδρομή σας την Ένωση διότι μόνον τα ταμειακώς τακτοποιημένα μέλη μας μπορούν να έχουν τη δυνατότητα συλλογικής νομικής κάλυψης και συμμετοχής στις συλλογικές αποφάσεις. Πιστεύουμε ότι η οικονομική επιβάρυνση των 50€ κατ’ έτος (30 συνδρομή + 20 αρχική εγγραφή) δεν είναι ιδιαίτερα σημαντική ώστε να σταθεί εμπόδιο στην ενδυνάμωση της ΕΝΙ-ΕΟΠΥΥ.
Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά σε όλους.
Για το Δ.Σ. της ΕΝΙ-ΕΟΠΥΥ
Ο  Πρόεδρος                    Ο Γεν. Γραμματέας
Γ. Ελευθερίου                    Χρ. Παπασιδέρης

Απάντηση Λοβέρδου για το σύστημα παρακολούθησης φαρμάκων. 

Μετά την απάντηση του προέδρου του ΕΟΦ Γιάννη Τούντα προς τον πρώην υπουργό Υγείας, ο κ. Α. Λοβέρδος επανέρχεται με διευκρινίσεις σχετικά με το σύστημα παρακολούθησης φαρμάκων.
Συγκεκριμένα, ο κ. Α. Λοβέρδος διευκρινίζει τα εξής:
1.Η ηλεκτρονική καταγραφή παρακολούθησης και διακίνησης φαρμακευτικών προϊόντων και ακύρωσης της ταινίας γνησιότητας στα κυκλοφορούντα φάρμακα είναι απόρροια και επακόλουθο βήμα της νομοθετικής πρωτοβουλίας για τις προδιαγραφές και τον τρόπο χρήσης της ταινίας γνησιότητας.
2. Η Υπουργική Απόφαση (ΦΕΚ 799 Β΄ /2013) κάνει αναφορά στο άρθρο 63παρ.1 του Ν.3918/2011 και 71 παρ.7 του Ν.3984/11.
3. Αυτές οι διατάξεις καταψηφίστηκαν από την Νέα Δημοκρατία.
4. Στην Υπουργική Απόφαση υπάρχει επίσης ρητή αναφορά ότι το σύστημα ηλεκτρονικής υποβολής σε πραγματικό χρόνο ολοκληρώθηκε μόλις 4/2013. Αυτό ήταν το προαπαιτούμενο που όριζε η Υπουργική Απόφαση ΓΥ24α/22-2-2012 (ΦΕΚ Β΄545/2012)
5. " Η νομοθετική υποδομή" ολοκληρώθηκε τον 2/2012 και ο ΕΟΦ και με την συνεργασία της ΗΔΙΚΑ ολοκλήρωσε τις υποχρεώσεις του 14 μήνες αργότερα.
Νίνα Κομνηνού, ygeia360.gr

Καθυστερεί η δωρεάν περίθαλψη σε ανέργους.

Με βραδείς ρυθμούς προχωρεί το σύστημα χορήγησης δωρεάν υπηρεσιών περίθαλψης σε 200.000 ανασφάλιστους και ανέργους.
Οι υπηρεσίες θα παρέχονται μέσω ειδικών κουπονιών (healthvouchers), τα οποία θα χορηγούνται με ηλεκτρονικό τρόπο στους δικαιούχους.
Το μέτρο έχει κόστος 46 εκατομμύρια ευρώ και έχει εξαγγελθεί πριν από τρεις μήνες. Πηγές του υπουργείου Υγείας ανέφεραν την Πέμπτη στο Iatronet ότι το σύστημα αναμένεται να λειτουργήσει τον Ιούνιο.
Την Τετάρτη, προκηρύχθηκε πρόχειρος διαγωνισμός, για τον μηχανισμό υποστήριξης - λειτουργία call - center, help desk. Καταληκτική ημερομηνία ορίστηκε η 24η Μαΐου.
Το 'call center' θα υποστηρίξει την εφαρμογή του προγράμματος για απόκτηση δικαιώματος πρόσβασης (healthvoucher) σε υπηρεσίες πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας πολιτών χωρίς ασφαλιστική ικανότητα.
Παρέχει υποστήριξη στους πολίτες και τα ΚΕΠ κατ ελάχιστον με τους ακόλουθους τρόπους:

  • Δίνει διευκρινίσεις αναφορικά με την επιλεξιμότητα των ωφελούμενων.
  • Παρέχει υποστήριξη σε διαδικαστικά θέματα κατά την υποβολή της αίτησης.
  • Αποτελεί σημείο επικοινωνίας για τα ΚΕΠ για θέματα διευκρινίσεων επί του προγράμματος ήδιαδικαστικών επί της αίτησης.
  • Αποστέλλει στους δικαιούχους ηλεκτρονικό αντίγραφο (μέσω e-mail) του healthvoucher, σε περίπτωση απώλειας, και αφού έχει ταυτοποιήσει τα στοιχεία τους μέσω ΑΜΚΑ - ΑΦΜ - αριθμού αστυνομικής ταυτότητας με τη λίστα εγγεγραμμένων στο πρόγραμμα στην οποία έχει πρόσβαση.
  • Παρέχει ενημέρωση στους δικαιούχους για τις διαθέσιμες ενέργειες που καλύπτει το healthvoucher, είτε προ της χρήσης του είτε κατά τη διάρκεια υλοποίησης του προγράμματος.
Συγκεντρώνει, επίσης, τα ερωτήματα των πολιτών, ενημερώνει και αποστέλλει στο ΕΠΙΣΕΥ για ανάρτηση στο site του προγράμματος ερωτήσεις και απαντήσεις.Επικοινωνεί με τον αρμόδιο σε υπουργείο Υγείας και ΕΟΠΥΥ, για θέματα - ερωτήματα προς διευκρίνιση στα οποία το ίδιο δεν μπορεί να απαντήσει.
Δ.Κ., iatronet.gr

ΙΣΑ: Δεύτερος κύκλος Μετεκπαιδευτικών μαθημάτων από τον Ι.Σ.Α. και την Ιατρική Σχολή ΕΚΠΑ-Πέμπτη 9/5 στις 18:15.

Ενημερωθείτε: ΕΔΩ
ΕΟΦ: Περί της ανακοίνωσης του κ. Α. Λοβέρδου.


Σε απάντηση της ανακοίνωσης του Ανδρέα Λοβέρδου που αφορά τη χθεσινή δημοσιοποίηση του νέου συστήματος ηλεκτρονικής παρακολούθησης, ελέγχου της διακίνησης των φαρμακευτικών προϊόντων και ακύρωσης της ταινίας γνησιότητας στα κυκλοφορούντα φάρμακα, θα ήθελα να διευκρινίσω ότι το σύστημα αυτό ουδεμία σχέση έχει με το άρθρο 63 (και όχι 64) του νόμου 3918/11. Το άρθρο 63 αναφέρεται στις προδιαγραφές και στον τρόπο χρήσης της ταινίας γνησιότητας και όχι στο σύστημα ηλεκτρονικής καταγραφής και ακύρωσης. Επιπλέον το άρθρο αυτό (σημείο 2) έλυσε το πρόσκαιρο πρόβλημα που αντιμετώπισε η εφαρμογή της ηλεκτρονικής συνταγογράφησης κατά την αρχική φάση λειτουργίας της και δεν αφορά στην παρακολούθηση και έλεγχο μέσω του μοναδικού σειριακού αριθμού κάθε φαρμακευτικού προϊόντος που επιτυγχάνει το νέο σύστημα. Εξάλλου το νέο σύστημα, το οποίο είχε σχεδιάσει ο ΕΟΦ από το 2010 και είχε έτοιμο το Φεβρουάριο του 2012, δεν εμπίπτει σε καμία νομοθεσία διότι αφορά αποκλειστικά και μόνο αρμοδιότητα της διοίκησης του ΕΟΦ.
Σε αντίθετη περίπτωση, ασφαλώς και δεν θα παρέλειπα να αναφέρω το συγκεκριμένο νόμο, όπως δεν παραλείπω σε κάθε ευκαιρία να εξάρω τη συμβολή της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Υγείας σε όλη τη διάρκεια της τελευταίας τριετίας στην επίτευξη της σημαντικής μείωσης της δημόσιας φαρμακευτικής δαπάνης και στην εφαρμογή καινοτόμων διαρθρωτικών αλλαγών, όπως είναι η ηλεκτρονική συνταγογράφηση.

Γιάννης Τούντας
Καθηγητής Ιατρικής ΕΚΠΑ
Πρόεδρος ΕΟΦ


Πόσα ξοδεύει ο ΕΟΠΥΥ για... γραμματόσημα αλληλογραφίας; 

Μπορεί τα χρήματα που δίνονται για ασφαλισμένους του ΕΟΠΥΥ να είναι λιγοστά και να αναγκάζονται να πληρώνουν υπηρεσίες και φάρμακα από την τσέπη τους, ο Οργανισμός όμως είναι ...ανοιχτοχέρης για τις επικοινωνίες του και κυρίως τις γραπτές. Πόσα δίνονται ετησίως για γραμματόσημα  και άλλα τέλη αλληλογραφίας...
Μπορεί ακόμη και ο πρωθυπουργός και οι υπουργοί να επικοινωνούν με email – πρόκειται άλλωστε για μια... ηλεκτρονική διακυβέρνηση- ο ΕΟΠΥΥ όμως φαίνεται ότι έχει μείνει πίσω. 
Εξακολουθεί να επικοινωνεί γραπτώς και από ότι φαίνεται συνεχώς καθώς στον επίσημο προϋπολογισμό του για το 2013, υπάρχει πρόβλεψη για ταχυδρομικά τέλη ύψους 1 εκατ. ευρώ. 
Ίσως γι αυτό να χρειάζεται και 2,5 εκατ. ευρώ για “τηλεφωνικά, τηλεγραφικά και τηλετυπικά τέλη εσωτερικού”.  Έτσι προφανώς ερμηνεύεται και το ποσό των 800.000 ευρώ για γραφική ύλη και μικροαντικείμενα γραφείου.  
Και δεν είναι μόνο αυτά καθώς τα έξοδα του ΕΟΠΥΥ εκτείνονται και σε άλλα είδη που είναι μάλλον άγνωστο πως χρησιμοποιούνται. Ειδικότερα ο φορέας χρειάζεται 1,5 εκατ. ευρώ για “Προμήθεια φωτογραφικού και φωτοτυπικού υλικού”.  
Και να σκεφτεί κανείς ότι την ώρα που ο Οργανισμός διαθέτει κάμποσα εκατομμύρια ευρώ για αυτές τις γραφικές ύλες και τα γραμματόσημα δίνει μόλις 20 εκατ. ευρώ για οδοντιατρική περίθαλψη των 10 εκατ. ασφαλισμένων του. 
Δήμητρα Ευθυμιάδου, iatropedia.gr

Τετάρτη 8 Μαΐου 2013

ΕΟΠΥΥ: ΜΕ ΤΟ ΦΟΒΟ ΤΗΣ ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΗΣ ΤΟΥ 8,5%, ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΚΑΛΕΝΔΕΣ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΧΡΩΣΤΟΥΜΕΝΑ. 
Τα νέα χρέη τρώνε τα παλιά.
 Στο συρτάρι τα 3,2 δισ. «παλιά χρέη» που ήδη οφείλει σε γιατρούς, προμηθευτές κ.ά.

Στην αναμονή θα πρέπει να μείνουν για άλλη μια φορά γιατροί, κλινικές, προμηθευτές και φαρμακευτικές εταιρείες, για να δουν το χρώμα του χρήματος που τους οφείλει ο ΕΟΠΥΥ και τα νοσοκομεία από τα προηγούμενα χρόνια. Ολα δείχνουν ότι τα χρέη του παρελθόντος προς το παρόν μπαίνουν στο συρτάρι, μήπως και αποπληρωθούν τα νέα.

Μπορεί το νέο πολυνομοσχέδιο να ορίζει ότι ο ΕΟΠΥΥ θα πληρώνει σε 60 ημέρες, δεν λέει τίποτα όμως για τα παλιά χρέη, που κινδυνεύουν να πάνε στις... ελληνικές καλένδες Μπορεί με το πρόσφατο πολυνομοσχέδιο να ενσωματώθηκε η Κοινοτική Οδηγία που προβλέπει ότι ο ΕΟΠΥΥ θα πρέπει να πληρώνει τους ιδιώτες μέσα σε 60 ημέρες, διαφορετικά θα καταβάλλει τόκους υπερημερίας 8,5% μηνιαίως, αυτό δεν σημαίνει όμως ότι θα πάψει να είναι και... μπαταχτσής.
Ο «συνήθης ύποπτος» φορέας χρωστά μαζί με τα νοσοκομεία πάνω από 3,2 δισ. ευρώ σε γιατρούς, προμηθευτές, κλινικές κ.λπ., αλλά ο πρόσφατος νόμος δεν φαίνεται να αλλάζει πολύ τα πράγματα.
Οι οδηγίες
Οι αρμόδιοι έχουν λάβει εντολές -με βάση και τις οδηγίες της τρόικας- να επισπεύσουν την εξόφληση των νέων χρεών, ώστε να μην επιβαρύνεται ο οργανισμός με το 8,5%. Γεγονός που σημαίνει ότι τα χρήματα των παρόχων που προέρχονται από το παρελθόν ίσως και να γραφτούν στις... ελληνικές καλένδες.
Ενδεικτικό είναι ότι ο ΕΟΠΥΥ οφείλει μόνο σε γιατρούς και εργαστήρια κοντά στα 1,2 δισ. ευρώ, δεδομένου ότι έχει αναλάβει και τις οφειλές των Ταμείων που ενσωματώθηκαν. Αποτέλεσμα είναι πολλοί ιδιώτες γιατροί να βρίσκονται στα όρια της επιβίωσης, αφού ο φορέας δεν τους έχει αποπληρώσει για ιατρικές πράξεις που έχουν κάνει εδώ και χρόνια. Χαρακτηριστική είναι άλλωστε και η πρόσφατη υπόθεση Αθηναίου γιατρού, το σπίτι του οποίου βγήκε στο σφυρί επειδή χρωστούσε στην εφορία 14.000 ευρώ, όταν ο ΕΟΠΥΥ τού χρωστούσε δεκαπλάσιο ποσό.
Οι οφειλές
Από την άλλη, οι οφειλές τόσο του ΕΟΠΥΥ όσο και των νοσοκομείων προς τις φαρμακευτικές επιχειρήσεις πλησιάζουν τα 2 δισ. ευρώ, με συνέπεια πολλές εταιρείες να μην μπορούν να διαθέτουν φαρμακευτικά προϊόντα στην ελληνική αγορά ή να αντιμετωπίζουν ακόμη και τον κίνδυνο του λουκέτου - ειδικά οι μικρές.
Πάντως, το θετικό φαίνεται πως είναι ότι η κυβέρνηση και ο ΕΟΠΥΥ επιχειρούν να επισπεύσουν τις διαδικασίες αποπληρωμής των νέων χρεών που προκύπτουν, ώστε να μην επιβαρύνεται το Δημόσιο με την προσαύξηση του 8,5%. Τώρα, αν αυτή η επίσπευση αποδειχθεί στην πράξη και το συγκεκριμένο πρόστιμο αποτελέσει το βασικό λόγο ώστε ο ΕΟΠΥΥ να γίνει συνεπής, παραμένει άγνωστο. Ομως φαίνεται ότι ανοίγει ο δρόμος για να μπορούν γιατροί και προμηθευτές να διεκδικούν τα χρήματά τους με μεγαλύτερη ευκολία στο μέλλον.
Δήμητρα Ευθυμιάδου, enet.gr
Γιάννης Τούντας: Κάνει λάθος ο Ανδρέας Λοβέρδος για το σύστημα παρακολούθησης.

Γραπτή απάντηση στη δήλωση του πρώην υπουργού Υγείας Ανδρέα Λοβέρδου σχετικά με το σύστημα παρακολούθησης της διακίνησης των φαρμάκων εξέδωσε το απόγευμα της Τετάρτης 8 Μαϊου ο πρόεδρος του Εθνικού Οργανισμού Φαρμάκων (ΕΟΦ) Γιάννης Τούντας. Στη δήλωση αναφέρονται μεταξύ άλλων τα εξής:
"Το σύστημα αυτό ουδεμία σχέση έχει με το άρθρο 63 (και όχι 64) του νόμου 3918/11. Το άρθρο 63 αναφέρεται στις προδιαγραφές και στον τρόπο χρήσης της ταινίας γνησιότητας και όχι στο σύστημα ηλεκτρονικής καταγραφής και ακύρωσης. Επιπλέον το άρθρο αυτό (σημείο 2) έλυσε το πρόσκαιρο πρόβλημα που αντιμετώπισε η εφαρμογή της ηλεκτρονικής συνταγογράφησης κατά την αρχική φάση λειτουργίας της και δεν αφορά στην παρακολούθηση και έλεγχο μέσω του μοναδικού σειριακού αριθμού κάθε φαρμακευτικού προϊόντος που επιτυγχάνει το νέο σύστημα. Εξάλλου το νέο σύστημα, το οποίο είχε σχεδιάσει ο ΕΟΦ από το 2010 και είχε έτοιμο το Φεβρουάριο του 2012, δεν εμπίπτει σε καμία νομοθεσία διότι αφορά αποκλειστικά και μόνο αρμοδιότητα της διοίκησης του ΕΟΦ. Σε αντίθετη περίπτωση, ασφαλώς και δεν θα παρέλειπα να αναφέρω το συγκεκριμένο νόμο, όπως δεν παραλείπω σε κάθε ευκαιρία να εξάρω τη συμβολή της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Υγείας σε όλη τη διάρκεια της τελευταίας τριετίας στην επίτευξη της σημαντικής μείωσης της δημόσιας φαρμακευτικής δαπάνης και στην εφαρμογή καινοτόμων διαρθρωτικών αλλαγών, όπως είναι η ηλεκτρονική συνταγογράφηση".
Βασίλης Βενιζέλος, ygeia360.gr
ΠΣΦ: Ενημέρωση για τις ληξιπρόθεσμες οφειλές από τον Οίκο Ναύτου/ΕΟΠΥΥ.

Κατόπιν επικοινωνίας με την Διεύθυνση Οικονομικών του Οίκου Ναύτου, ενημερωθήκαμε ότι όσον αφορά τις ληξιπρόθεσμες οφειλές, θα πρέπει μέχρι τις 17/5/2013 να κατατεθούν τα παρακάτω:
  • Αθεώρητο τιμολόγιο για το ποσό κατάθεσης στο ταμείο
  • Αθεώρητο πιστωτικό τιμολόγιο, όπου θα κοπεί το ποσό της παρακράτησης 10%
  • Υπεύθυνη Δήλωση ληξιπρόθεσμων οφειλών με έκπτωση
  • Φορολογική και ασφαλιστική ενημερότητα αναλόγως του ποσού
Τα παραπάνω θα κατατεθούν ΜΟΝΟ στην Κεντρική Υπηρεσία του Οίκου Ναύτου
(Κ. Παλαιολόγου 15, Τ.Κ. 185 35, Πειραιάς/ Τηλ: 2104198200
11 συμβασιούχοι (6-12 μηνών) σε μονάδες κοινωνικής φροντίδας.

Σε συνέχεια της έγκρισης πρόσληψης συμβασιούχων σε Μονάδες Κοινωνικής Φροντίδας (ΚΛΙΚ ΕΔΩ ) δημοσιεύτηκε σε ΦΕΚ (ΦΕΚ Β/ 1097 / 02.05.2013)η έγκριση πρόσληψης 11 ατόμων ακόμη επικουρικού προσωπικού από τις 274εγκεκριμένες θέσεις με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου ανά κλάδο, ειδικότητα, φορέα και χρονική διάρκεια, στις Μονάδες Κοινωνικής Φροντίδας,ως ακολούθως:
ΜΟΝΑΔΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
ΘΕΣΕΙΣ
ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ

ΚΕΝΤΡΟ ΑΠΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΣΕΡΡΩΝ

ΔΕ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΟ
1
6 ΜΗΝΕΣ

ΘΧΠ ΤΡΙΚΑΛΩΝ

ΤΕ ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΗΣ
ΤΕ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ
ΥΕ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΑΣΘΕΝΩΝ


1
1
2


12 ΜΗΝΕΣ
12 ΜΗΝΕΣ
12 ΜΗΝΕΣ

ΚΕΝΤΡΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

ΔΕ ΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ
−ΠΑΙΔΑΓΩΓΩΝ
ΠΕ ΨΥΧΟΛΟΓΩΝ
ΠΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

2

1
1

8 ΜΗΝΕΣ

8 ΜΗΝΕΣ
8 ΜΗΝΕΣ

ΘΧΠ ΛΕΧΑΙΝΩΝ

ΔΕ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΟ
ΥΕ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟ

1
1

8 ΜΗΝΕΣ
8 ΜΗΝΕΣ
 Πηγή: agonistikiparemvasi.blogspot
ΙΣ Πειραιά: Αγγελία αναζήτησης ιατρών εργασίας. 

Αναζήτηση ιατρού εργασίας από την ΕΞΥΠ ΕΡΓΟΑΣΦΑΛΕΙΑ.

Δείτε το αρχείο: ΕΔΩ
Λοβέρδος κατά Σαλμά για το νέο σύστημα παρακολούθησης φαρμάκων! Γιατί τον κατηγορεί.

Σε ευθεία επίθεση κατά του αναπληρωτή υπουργού Υγείας Μάριου Σαλμά περνά ο πρώην υπουργός Υγείας Ανδρέας Λοβέρδος, με αφορμή τις ανακοινώσεις του αναπληρωτή υπουργού για το νέο σύστημα παρακολούθησης της διακίνησης των φαρμάκων. Τι λέει ο πρώην υπουργός και τι αιχμές αφήνει και για το ΠΑΣΟΚ.

Ευθείες κατηγορίες κατά του αναπληρωτή υπουργού Υγείας Μάριου Σαλμά εξακοντίζει ο πρώην υπουργός Υγείας Ανδρέας Λοβέρδος καθώς σε ανακοίνωσή του σημειώνει ότι καπηλεύεται το έργο του παρελθόντος για να προβληθεί τόσο ο ίδιος όσο και ο πρόεδρος του Εθνικού Οργανισμού Φαρμάκων (ΕΟΦ).
Ο κ.Λοβέρδος επισημαίνει ότι το νέο σύστημα παρακολούθησης των φαρμάκων στηρίζεται σε νόμο που η ΝΔ είχε καταψηφίσει ενώ τώρα ο Μάριος Σαλμάς οικειοποιείται αυτό το έργο κάνοντας λόγο και για «μικρότητες».
Οι βολές του Ανδρέα Λοβέρδου όμως φθάνουν και στο ΠΑΣΟΚ καθώς υπαινίσσεται ότι δεν υπάρχει κανείς να υπερασπιστεί τα όσα είχαν γίνει στο παρελθόν.
Ο πρώην υπουργός Υγείας υπογραμμίζει χαρακτηριστικά: «Στοιχειώδης πολιτική ευγένεια επιβάλλει τη δημόσια αναφορά στους ψηφισμένους νόμους του Φεβρουαρίου και του Ιουνίου του 2011 -για τους οποίος και χτυπήθηκα με κάθε μέσο - εκ μέρους του Αναπληρωτή Υπουργού Υγείας αλλά και του επί τριετίας προέδρου του ΕΟΦ.
Δεν το έπραξαν, πιστοί στη δοκιμασμένη μέθοδο της οικειοποίησης της προσπάθειας πολλών ανθρώπων για λόγους προβολής και εντυπωσιασμού. Ξέχασαν όμως να υπενθυμίσουν στον ελληνικό λαό ότι το άρθρο 64 του νομού 3918/11 που με μεγάλη χαρά εφαρμόζουν τώρα, η Νέα Δημοκρατία το είχε καταψηφίσει!
Το έργο των προηγούμενων κυβερνήσεων ή το καπηλεύονται άλλοι, είτε το λασπώνουν και δεν υπάρχει κάνεις να το υπερασπιστεί. Σε αυτήν την κατάσταση πρέπει να δοθεί ένα τέλος. Η προσπάθεια να κρατηθεί όρθιο το εθνικό σύστημα υγείας είναι υπόθεση όλων και δεν χωρούν τέτοιες μικρότητες. "
Πηγή: iatropedia.gr
Σχέδιο νόμου “Οργάνωση Δημόσιας Διοίκησης και άλλες διατάξεις”.

Κατατέθηκε σε δημόσια διαβούλευση το σχέδιο νόμου «Οργάνωσης Δημόσιας Διοίκησης και άλλες διατάξεις» από το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.
Για να το ανακτήσετε κάντε κλικ εδώ
Το σχέδιο νόμου περιέχει σωρεία διατάξεων σε εφαρμογή του 3ου μνημονίου .
Το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται σε τροποποίηση ή κατάργηση οργανισμών, τους οποίους πλέον επιχειρεί να καταργήσει με Προεδρικά Διατάγματα ώστε να παρακάμψει το Κοινοβούλιο.
Σε επόμενα κεφάλαια αναφέρεται στην περιβόητη «κινητικότητα» των δημοσίων υπαλλήλων και στην επιλογή προϊσταμένων.
Σε αρκετά άρθρα επιχειρούνται ρυθμίσεις στο θεσμό των αναρρωτικών αδειών, τη διαθεσιμότητα λόγω ασθενείας και τις υγειονομικές Επιτροπές.
Επίσης περιλαμβάνονται ρυθμίσεις σχετικά με τα πειθαρχικά συμβούλια και τις αυτοδίκαιες αργίες.
Πηγή: ygeianet.gr
Σε διαθεσιμότητα και λόγω ασθένειας! Τι αλλάζει στις αναρρωτικές άδειες στα νοσοκομεία.

Άρχισαν τα όργανα όπως φαίνεται και για τους εργαζόμενους στα δημόσια νοσοκομεία καθώς η κυβέρνηση με νόμο που προωθεί επιχειρεί να δημιουργήσει εκείνο το νομικό πλαίσιο ώστε να προχωρήσει σε απολύσεις. Τι προβλέπει το σχέδιο νόμου «Οργάνωσης Δημόσιας Διοίκησης και άλλες διατάξεις» από το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης που κατατέθηκε σε δημόσια διαβούλευση.
Σε αναμμένα κάρβουνα κάθονται χιλιάδες εργαζόμενοι και στο ΕΣΥ καθώς το εργασιακό τους μέλλον είναι πλέον άγνωστο. Παρότι η κυβέρνηση διαβεβαίωνε μέσω του υπουργείου Υγείας ότι τα νοσοκομεία επειδή ακριβώς έχουν περιορισμένο προσωπικό δε θα πειραχθούν, τελικά δεν τα αφήνει αλώβητα. Το σχέδιο νόμου που προωθήθηκε σε δημόσια διαβούλευση προβλέπει σειρά αλλαγών που τεχνηέντως διευκολύνουν τις απολύσεις.
Ενδεικτική είναι η περίπτωση των αναρρωτικών αδειών που μπορεί να οδηγήσουν έναν εργαζόμενο ακόμη και σε διαθεσιμότητα.
Με βάση τα όσα αναφέρονται στο σχέδιο νόμου: «Ο υπάλληλος τίθεται, αυτεπάγγελτα ή με αίτηση του, σε διαθεσιμότητα λόγω ασθένειας, όταν αυτή παρατείνεται πέρα από το μέγιστο χρόνο αναρρωτικής άδειας του άρθρου 54 του παρόντος.
Η διαθεσιμότητα αρχίζει από τη λήξη της αναρρωτικής άδειας και δεν μπορεί να
υπερβεί το ένα (1) και για τα δυσίατα νοσήματα τα δύο (2) έτη».
Η «Αυτόνομη παρέμβαση των υγειονομικών» σε ανακοίνωσή της υπογραμμίζει ότι η κυβέρνηση μέσω του σχεδίου νόμου: «Περικόπτει δραστικά δικαιώματα των εργαζομένων, που αφορούν τις αναρρωτικές άδειες, με στόχο να ενοχοποιήσει κάθε δικαίωμα και να τις χρησιμοποιήσει ως εργαλείο για απολύσεις εργαζομένων, διαμορφώνοντας μια κοινωνία χωρίς ανοχές και ρίχνοντας στον κοινωνικό Καιάδα τα αδύναμα μέλη της».
Ειδικότερα στο σχέδιο νόμου προβλέπεται για τις βραχυχρόνιες αναρρωτικές άδειες: «Η αναρρωτική άδεια χορηγείται ανά μήνα με εξαίρεση την περίπτωση των
δυσίατων νοσημάτων όπως αυτά ορίζονται με την απόφαση της παραγράφου 4 του άρθρου 54 που χορηγείται ανά εξάμηνο κατ` ανώτατο όριο.
Βραχυχρόνιες αναρρωτικές άδειες χορηγούνται:
α) με γνωμάτευση του θεράποντος ιατρού έως τρεις (3) ημέρες κάθε φορά και όχι περισσότερες από έξι (6) κατ` έτος και
β) με γνωμάτευση του διευθυντή κλινικής ή του επικεφαλής μονάδας δημόσιου
νοσοκομείου έως πέντε (5) ημέρες κάθε φορά και όχι περισσότερες από δέκα (10)
κατ` έτος.
Το σύνολο των βραχυχρόνιων αναρρωτικών αδειών των περιπτώσεων α` και β’ δεν
υπερβαίνει αθροιστικά τις δέκα (10) ημέρες το χρόνο.
3. Ο υπάλληλος υποχρεούται να δεχτεί την επίσκεψη του ελεγκτή ιατρού.
4. Η αποστολή ιατρού για έλεγχο υπαλλήλου, που κάνει χρήση βραχυχρόνιων αναρρωτικών αδειών κατ` επανάληψη, είναι υποχρεωτική για την υπηρεσία.»
Δήμητρα Ευθυμιάδου, iatropedia.gr

Τρίτη 7 Μαΐου 2013

ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΥΓΕΙΑΣ 2009.

Δείτε το σχέδιο νόμου για την ΠΦΥ: ΕΔΩ

Πηγή: ΙΣ Λάρισας